Tatlimomy bence doktora git bi bende öyle kan görüyordum sürekli evhamlandım gittim doktora muayenede de aktı silerken beni kalsa normal yumuşak siliyordum ama doktor bana e böyle silersen kanaması normal demişti tabi önce burnuma baktı kılcal damarlar çok yüzeydeydim benim belki öyle öyle birşeydir