pembeayakkabilikiz ben oğluma çorba ve bebe bisküvisi ile birlikte veriyorum.
Çorbasına bal kabağı, soğan, patates, havuç ilik suyu koyup blend ediyorum lezzeti oluyor kendimize de öyle yapıyorum. Bebe bisküvisi için de buharda pişirip çatalla eziyorum bebe bisküvisini ufalayıp suda eritip ikisini karıştırıp yapıyorum bazen muz ya da cennet hurması da koyuyorum puding gibi oluyor kıvamı 🥰