Kızlar merhaba kızım 4 aylık çok duyduğunu düşünmüyorum benim sütümle birçoğumuz da bu durumu yaşıyoruzdur anne sütünü vermeye gittiği yere kadar devam etmeyi düşünüyorum ama bugün arı mama vermeyi düşündüm fakat arı mama hakkında çok iyi şeyler duymadım bende geri baby kaşık mama aldım günde iki kez sıvı çorba kıvamında vermeyi düşünüyorum siz bu konuda neler yaptınız öneriyor musunuz fikir verir misiniz bana yada içine kattığınız meyve sebzeler varmı tarif edebilceginiz