gzdcpn kan tahlili yaptılar bily çıkmadı onda kaka tahlilinde gizli kan pozitif çıktı süt alerjisi dediler bizim başka bi belirtimiz yok mama yerken sancı bide kakadan gizli kan pozitif pazartesi günü alerji bölümüne gidecez bakalım sizde bi baktırın isterseniz bende gazdan oluyor diyodum ama bu gazda her mama da mı oluyo çocuk katılıyo artık çıplık çığlığa ağlıyor yerken daha düzelemedik bugün başka mama deniyorum dahada geçmezse çocuk cerrahından randevu aldım bide o baksın bağırsaklarına midesine ne varda böyle yapıyo çok çağresiz hissediyorum bazen 2 aylık 1 buck aydır bununla uğraşıyorum piskolojik olarak maf etti beni mama saati gelsin istemiyorum