iş yerinde ben paketleme yapıyordum oyuncakçıda eşimde orda tamir alçı boya işleriyle uğraşıyor du beni görmüş ismimi öğrenmiş ordakilerden sonra instagramıma bakmış tarih vardı doğum tarihim yazıyor du 11.03 diye oda sevgilim var sanmış yanında ustası vardı ona sordurtmuş adam benim ağımızı aradım ben sinirlenmiştim bana nasıl böyle sorular sorabilirsin diye sonra eşim geldi işte ben sordurtrum dedi sonra yanındaki usta gitti seni çok beğeniyorum dedi benimle hayat yolculuğuna varmisin dedi bende kabul etmedim düşüncem dedim daha sonra eşim benle kahve içip tanışmak istemişti sonra ben kabul ettim eşimle buluşmaya giderken elektrik kesilmişti ütü yapamamıştım sadece ütülü olarak ta eşofman takımlarım vardı ama böyle kötü basit bir eşofman takımı değildi güzeldi onu giydim sonra bir yere gittik kafeye gitmedik arabada giderken konuşmuştuk sesli yerleri sevmiyorum demişti eşim bende sevmiyordum sonra bir piknik alanı vardı herkez orda halı sermiş oturuyor du bizde yere halı felan serdik poğaça aldı meyve suyu aldı eşim bide işkembe çorbası acikirsak yeriz diye bende çok seviyorum demiştim biliyor du sevdiğimi oda seviyordu orda öyle tanıştık hem birbirimizi tanıdık sonra bana gül almış gözlerini kapat demişti gülü vermişti çok güzel di benim için o gün eşofman takımları giymem dışında bir sıkıntı yoktu 🙈 çok güzel bir evliliğimiz var şuanda 11 aylık oğlumuz var bide Allah hepimizin evinden huzuru mutluluğu eksik etmesin
sizinde güzel tanışma hikayeniz varsa yazabilirsiniz amaç sohbet olsun