BurcuKucuk Eviniz çok mu sıcak ? Bebeğinizi çok mu kalın giydirdiniz.? Ya da ek Gıda alıyor ise Farklı bir şey mi yedirdiniz ?
Burhanaltintop BurcuKucuk ek gıda yok 4 aylık ev de hiç sıcak değil hatta zaten açıyo üstünü diye yorgan bile örtmedim. Salyaları cok var bu ara ama bu kadar yukarlarda kaşında bile salyadan olur mu ya da ciddi bişiymiki acaba ya
Minikbezelyem87 Burhanaltintop bir doktora gösterin bence içiniz rahat etsin korkmanız için söylemiyorum nasıl olduğunu göZüktüğünüde bilmiyorum ama kızamık salgını vat şuan sağlık bakanlığı kırmızı alarmda hatta aşısını 9. Aya çektiler içiniz rahat eder 🙏🏻
Minikbezelyem87 Burhanaltintop dediğim gibi sizi korkutmak için sölemedim nasıl olduğunuda bilmiyorum ve görmedim ama sosyal medyada sabahdan beri 4 tane kızamak vakası okudum bir tanesi doktor yazısıydı hatta aşı diye bir post paylaştım az önce o yüzden belki olabilir dedim 😥