Kizlar bebegimin burnu tikali mi degil mi anlamiyorum. Ve temzlemek icin illa tikalimi olmasi gerekir? 4 aylik bebgim ve hic temizlemedim. 1, blmiyordum gerekli mi diye 2, nasil ypmam gerektgnide blmiyorum. Serum fizyolojk ile de yapmak istemiyorum baska bi onerisi olan var mi??