humeyraaa17 8 aylık bebeğe balgam söktürücü ilaç kullanan var mı kullandıysanız ismi ne doktor bize verdi ama prospektüs de 2 yaş altı kullanılmaz yazıyo kararsız kaldım
Minel-inannesi humeyraaa17 oksuruk balgam kusturma uyutmama derecesinde oldugu zamanlarda asist yaziyo bizim doktorumuz 3gunde iyilesiyo
Minel-inannesi Aydanur24 14 üstüne sayiyo ama bi kere 10aylikken bi kerede 13aylikken kullandik. Doktorlar fayda zarar gozeterek ilac yaziyolar. Doktorunuzdan emin degilseniz degistirin. cok gecmis olsun 😊
Aydanur24 Minel-inannesi takı ettiğimiz bir doktor yok acikcasi yani pek doktora gitmiyoruz doğal yollarla haleltik bu zamana kadar umarım götürmek zorunda kalacağımiz ciddi bir hastalıkları da olmaz. Minel-inannesi