Geçen hafta oğlum cok hastaydı ciğerine inmişti öksürüğü doktorda agumentin anbiyotik verdi bizde 7 gün kullandık iyileşti ama dün geceden beri gene öksürük başladı eşimde antibiyotik ver diyor ee cocugun ciğerlerine zararlı olmazmı fazlası da daha yeni içti sonucta ateşi burun akıntısı yok sadece derinden öksürüyor aferin şurup verdim öğlen bende