Kizlar oglum 3 yasinda dün geceden beri atesi var banyo yaptrmistik ilik suyla brz atesi düsmüstü 37 bucuktu fitil verdik yatirdik 2 saat sonra atesi 38.9 du ama soydum ama titrior üsüyorum dedi geri giydirdimm gece saat 3 de 39.5 oldu hastaneye gittik ama bisey yapmadilar ilsc verdi geri geldik sonra uyustu birden uyandi titremeye basladi usuyonmu dedim.hic reaksyon vermedi isigi actim öyle dalip gitmis gibi bakiordu 2 dk sonra fln kendine geldi tekrar acili aradimmfitil verim dediler 45 dk sonra tekrar aynisi oldu havale nasil oluyor kizlar yurtdisimdayim.doktorlar hic yardimci olmuyor sabah tekrar göturdum bu nurofem verdi yolladi