İlçede Kadın doğum doktoru olmadığı için doktora gidemiyorum şehir hastanesi de uzak belirteyim.
Normalde 1 Aralık’ta adet olacaktım 7 Aralık da adet oldum gebelik testi de negatif çıkmıştı. Mart ayında sprial takınmıştım sonra kontrole gittim sprail yerinde dedi sonra da bir daha gitmedim.
7 Aralık da adet oldum adetim bitti yıkandım kesilmişti şimdi siyah renkte akıntı geliyor sonra o kesildi kahverengi sümüksü bi akıntı oldu neden olmuş olabilir