Haftaya 3 aylık olacak bebeğim yaklaşık 1 haftadır tüm uyku düzenimiz kaçtı. Bebeğimin gündüz uykuları genelde güzel onda sıkıntı yaşamıyorum ama gece uykularımız iyice sarpa sardı. Eskiden 1-2 gibi anca sızardı o bile bana geç geldiği için erkene almaya çalışıyordum bir haftadır 4-4.30-5 ten önce uyumuyor. Kolumda sızıyor yatağına koyuyorum uyanıyor. Ayrılma kaygısı desem gündüzde aynısı olurdu ya da bir hafta öncesinde de olurdu diye düşünüyorum tamamen yakın zamanda bu olmaya başladı. Gece gündüz ayrımı iyice karıştı galiba ne yapmam gerek acaba