Biz de 1. Dozu gecen ay olduk . Cocugum 36+5 gunluk dogdu premature sayılır mı bu bılmem ama kalbınde delık var malesef bu yuzden grıpten korunmak ıcın verdı doktor. Asıya guvenmelı mıyım bılmıyorum en son bu covıd asılrıyla ılgılı cıkan gelısmeleer ınsanın kafasını cok karıstıyoru. Zamanında onlarada her doktor guvenılır guvenılır deyıp duruyordu ama sımdı hep davalık olmus aşıcı fırmalar bılemıyorum yanı ıcım hıc rahat degıl ama aşı vurulmayınca da rahat olmuyor 😐😑😑