Oğlum doğduğundan beri genelde açık alandayız açıkcası ben kapalı oyun parklarını çok tercih etmedim fazla kalabalık ve boğucu olması kaynaklı oğlumda alerji ve öksürüğe yol açıyor. Her neyse anne bebekli oyun grubuna gittik tabi bi ağlamalar bişeyler kapalı alan rahatsız etti bide kalabalık olunca yer kalmadı içeride korktu gibi. Sonra etkinlikler vs derken hadi orda sıkıntı yoktu. Serbest zamanda oyun alanına girelim dedik mümkün değil girmedi kii bu çocuk kıpır kıpır çocuktu bir sakinlik bi şaşkınlık geldi anlatamam. Ağladııı istemedi asla girdiremedim. Biz bu durumu kaç kerede atlatırız? Anlayamadı hoşnut kalmadı gibi de ilk olmaya veriyorum bu durumuda hep böyle olmayız dimi 😳 Yaşayanlar , annelerim yardım 😄😄😄