senbanabaksana Kızlar selam çocuğumda bir yıldır astım alerjik var Kayseri şehir hastanesi Murat hocayı tavsiye ettiler daha önce aranızda gidip memnun olan var mı ya da alerji ve bagisiklik üzerine önereceğiniz bir doktor ?
marinlivasmom Bende kızımı götürdüm murat hocaya d vitamini alerjisi olduğu öğrendik hayatımızın dönüö noktası oldu diyebilirim Murat hoca çok iyi çok başarılı bir doktor işini aşkla yapıyor gerçekten
senbanabaksana marinlivasmom methini çok duydum zor da sıra bulabildim inşallah denildiği kadardır benim de iyi kim olur