Kızlar 7 aylık bebeğim bronşitten hastaneye yatırdılar. Mama ile besleniyor normalde ek gıda da alıyor. Ama hastaneye yattığından beri hiçbirşey içmek istemiyor zar zor meyve püreleri veriyorum. Sürekli serum takılı acaba serum tok tutuyor olabilir mi. Açlığa bağlı bir huysuzluğu da olmuyor ki normalde çok iştahlı bir bebek