Kızlar daha erken diyeceksiniz biliyorum 2 ay 17 günlük bebeğim elini emiyor sürekli tok olsada eli ağzında hep, salyasi akıyor tükmük, çok huysuz sadece öğle uykusu iyi onun dışında saat başı uyanıyor ,uykuya zor dalıyor ağlayarak dişten şüpheleniyorum ben çünkü ortada başka bir sebep yok aşı olmuştu 5 gün oldu acaba ondan mı diyorum ocakta dr kontrol ve izlenim var gidicez bakalım ne diyecek ha bide emmek istemiyor ağlıyor uyku sersemi dışında çok zor emiyor şaştım kaldım valla bu nedir böyle ya zaten dışarı çıkamıyoruz hava soğuk bu çocuk da böyle yapınca depresyona giriyorum sinir sistemim tavan yapıyor