Ben özellikle son birkaç aydır havalardan dolayı doğru düzgün hiç dışarı çıkamıyorum, çıkacaksam da illaki yakın mesafede bir yerlere gitmeye çalışıyorum,kendi arabamız da olmayınca toplu taşımada bebekle zor oluyor
Siz neler yapıyorsunuz, dışarı çıkabiliyor musunuz 🥲🥲