Merhabalar temmuz sonu doğum yaptım analık hakkım bitince kadın doğum dan 30 günlük bir heyet raporu aldım sonrasında ortopedi den 10 ar gün olmak üzere 2 kez rapor aldım bugün insan kaynaklarla doğum sonrası bu aldığım raporların 6 aylık ücretsiz izin içinden düştüğünü söyledi böyle bir durum mevcut mu haklarım nedir yardımcı olur musunuz ?