Benim kızım nerdeyse hergün kıyafetine taşırıyordu bez değiştirdik geçti dedim ama ilk defa gezmeye dışarı çıkalım dedik dün(2aylık) koltuk altına kadar yaptı bu bi rahatsızlık belirtisi değil canım rahat ol😀kakalı bebeler maşallah yapsınlarda boşver taşmayı