Annekizz benim evimde Philips maraton süpürge var robot süpürge var artı fakür dik Süpürge vardı gittim Fantom aldım hepsine bin basar çok memnunum çekim gücü çok iyi hem de pratik belin bükülmüyor pahalı da değil mutlaka alın ben kesinlikle öneririm annem de yıllardır kullanıyor