Duygu-320344 bacım öncelikle çocuğun ne kadarlık peş peşe bir 2 yaş için bir 1 yaş için konu açmışsın başka yerde demişsin 3 aylık 🙄 Anladığım kadarıyla çocuk şeyinden çıkmadan ikincisinin derdine düşmüş önemli olan nitelik değil nicelik herhalde kocana göre, genlerini çoğaltmaya değmeyecek biriyse korun , sevişme, baglat,
kes- kopar mesela ama başka bir konunda aradığın kısırlık ilacını falan kullanma hık diye gidersiniz öte tarafa çocuğa yazık. 🙄