Kızım doğdu doğalı meme emmek istemedi hep bi şekilde emzirmeye çalıştm. 3,5 aylıkken meme reddi yaşadık o sıralar sadece uykulu zamanlarda emzirebiliyordum başka türlüsü imkansızdı. 4 ayda full sağarak devam ettim. 5. Ayda mamaya başladım mama+meme ilerledik. 6. Ayda full mama aldı. Asla memeyi ağzına almadı. Uykuda bile almadı. Uykuluyken emzirmeye çalışıyorum uykusundan uyanıyor bu sefer ne emiyor ne de uyuyor. Gün içinde meme Teklif edince oyun oynuyor dilini sürüyor, gözümün içine bakarak gülüyor.
Kızım şu an 7 ay 2 günlük sadece mama kullanıyoruz. 1 aydır neredeyse hiç emmedi ben bi kaç kez sağarak verdim ama artık sağdığım süt biberonun tabanını bile doldurmuyor. Kızım şu an soğuk almış iştahı yok ara ara ateşi çıkıp düşüyor, mamayı bile 60-90 cc zorla içiriyorum. Diyeceğim o ki uğraşsam sütüm geri gelir mi??
Çok üzülüyorum. Kendimi yeteriz hissediyorum. Çevre desen bebek anne sütünü bıraktı diye hemen hasta oldu. Anne sütü ver felan laflarıyla dolu. Olmayan sütü nasıl vereyim.