Eylül ayında spiral taktırdım. Bana orda adet olma günün uzar dediler evet bu oldu 4 günden 6ya çıktı burda sorun yok ama. 26günde bir olduğum adet döngüm kısaldı daha 21 22 güne düştü gibi. Takvime göre 5 gün sonra olmam lazım ama şimdi oldum. Sizin de döngü sürelerinde kısalma oldu mu?