denizin_annesii1 ara öğünlerinde meyve(çatalla ezerdim, ya da rendelerdim) meyveyi yoğurtla karıştırırdım. Sonra 1 tatlı kaşığı yulaf ezmesi-1 dilim meyve-su pişirirdim ezip yedirirdim. Akşamları çorba verirdim. 2çeşit sebze,1 t kaşık minik şehriye, zeytinyağı, et suyu ve normal suyu karıştırıp pişirip çatalla ezip verirdim. Bebek tarhanasından çorba yapardım. Yumurtasız yoğurt çorbası yapıp verirdim (bebek irmiği, yoğurt, su çırpardım sonra kısık ateşte karıştıra karıştıra pişirirdim içine haşlanmış pirinç ekleyip zeytinyağı ve azıcık nane koyardım) aklıma bunlar geldi