Mel1607 aa süper bu model benim de favorimde eksisi artısı var mı sizce? Eşimin arabası daha alcak o yüzden dönen istiyorduk benimki clio sizce uyhun olur mu biraz bahseder misiniz
1gunes hangi modeli acaba maxi cosinin de bir modeli favorilerimde, eksisi artısı nedir sizce? Bu arada birkaç video izledim cok basitmiş 🤪 eşimin ablasında isofixli var cok zor falan diyolardı da üşengeçliktenmiş😂
Mel1607 evet evet özellikle adac puanına dikkat ediyorum ve isofix korumalı istiyorum. Sizin modeliniz nedir ?