Karmom Merhaba anneler, yenidoğan bebeğimi doktor 2-3 saatte bir emzirin gece de mutlaka uyandırarak emzirin dedi ama bebeğim çook zor uyanıyor kıyamıyorum. Size de bu tavsiye verildi mi? Öyleyse bebişleri nasıl uyandırıyorsunuz?
birminnakannesi06 Karmom ilk 1 ay 2-3 saatte bir emzirin demişti doktor 2.ay ise kilo sağlık durumuna göre 5-6 saat uyuyabilir demişti
Aslaniopbenimicin Karmom canım kulagıyla oynayabilirsin burnu ile oynayabilirsin direkt uyanıyorlar onlar da olmazsa altını aç. Kıymak zorundasın malesef Allah korusun ilk aylarda anne sütü ile bağışıklık kazanıyorlar. Daha yapamazsan ayaklarını topuklarını gıdıkla oyna
gunes0312 Karmom canım bende 3 aralıkta doğum yaptım 2,5 saatte bir kaldırıp emziriyorum kucağıma alıp konuşuyorum yüzünü okşuyorum genelde uyanıyor uyanmazsa bile altını aç silinince kesin çözüm uyanıyor 😂
leylaeerenn birminnakannesi06 bebeğim 2 ay 13 günlük ilk ay gece leei 2 3 saat te kendi kalkıp emzirıyordum 2 ay olunca gece yatınca sizin de dedğiniz gibi 4 5 saat uyuyor geceleri ama gündüzleri değil normal mi bu yani
Yasemir41 Bence zorlayin bi sekilde uyandirin ben büyüklerimi dinledim uyuyan cocuk uyandirilmaz acikirsa uyanir dediler valla hic uyanmadi böyle böyle sütüm de azaldi bebekde emmedi hala dogru dürüst yemek yemiyor.. Islak mendiller poposunu silin öyle uyaniyolar😀
Karmom Evet vücuduyla oynayınca masaj sanıp daha çok uyuyor ama alt açmaktan devam o zaman, teşekkürler herkese🥰
betulggd Karmom mutlaka emzirin sarılık riski olabilir. Ben topuğuna vurarak uyandırıyordum öyle de uyanmazsa soyup bezini değiştiriyordum sarılığı artmıştı bebeğimin mecburdum doyurmaya. Şimdi iki aylık oldu artık kendi uyanıyor acıkınca 😊