Adaarya09 Kızlar ben sezeryan oldum 7 ay oldu ama hala adet olmuyorum doğumdan beri sadece 10 gün emzirdim ilk başta yani emziren anne değilim yine de normal mi 7 ay
Merhaba05 Adaarya09 ben 6 ay sonra olmuştum ama full emziriyodum. Şimdi 9aydır düzenli adet görüyorum bi sorun yok. Herkesin hormon dengesi, düzeni farklı ama içiniz rahat etmiyosa vaktiniz varsa bi doktora görünün.
Tugboooz Adaarya09 kişiden kişiye değişiyor bu süre.Ben 5. Ayda oldum.Bir yıl sonra olan tanıdığımda var