HavvaCnts Kızlar ben spiralimi taktirali hemen hemen 4 ay oluyor düzenli adet olurum fakat dün başlaması gereken adetim hâlâ başlamadı mevsimsel değişiklik olabilirmi yoksa gebelik ten şüphelenmelimiyim çok korkuyorum 2 tane çocuğum var biri 3 biri 11 aylık
Mikoiledikonunannesi HavvaCnts Allah’ım en büyük korkum dikkat edin kayma yapmasin benim ki kaymisti ama hemen fark ettimbir kere kayan bir daha kayiyormus
biryigidinannesi HavvaCnts doğum yaptığım sıralarda bir kadına rastalmıştım hastanede sprial taktırmış hamile kalmıştı kızı 1 yaşındaydı bebeği alıcaklar dedi spriali de çıkartılaclr demişti biraz daha bekleyin stres hava değişikliği havalar soğudu iki gün önce bi arkadasım 15 gün geçti dedi test yaptı negatif
HavvaCnts Girl_baby yok biri 3 yaşında yazmak istedim ama yazmadan atlamışım sanırım umarım gecikmedir çünkü çocuklarımın bebeklik serüvenleri çok zor geçti ve bı tane daha bebek kaldırmaya gücüm yetmez sanırım Allah isteyenlere nasip etsin inşallah
Girl_baby HavvaCnts ya anladım Allah’ bağışlasın 💖 Siz yine bir kadın doğuma gidin kayma riskine karşı içiniz rahatlasın
HavvaCnts Mikoiledikonunannesi kaydığını nasıl anladınız acaba belirtileri nasıldı çünkü ben de hiçbir belirti yok
HavvaCnts biryigidinannesi umarım havalar soğuduğu için di r benimde aklıma mevsim değişikliği geldi ama yinede sormadan edemedim çok korkuyorum 1 hafta önce sinde rüyamda yeniden bebeğim olduğunu görmüştüm ve stres yapmıştım belkide stres kaynaklıdır dediğiniz gibi yorumunuz için teşekkür ediyorum 🌸
Ayyybensookk HavvaCnts başıma gelmedi ama çok duydum spiral kayarsa gebelik olabilir tabiki korunma ortadan kalkıyor sonuçta . İsterseniz bir kontrol ettirin yerinde mi değil mi diye . Ara ara muayene olmakta fayda var . Mevsimsel gecikme olabilir hemen evham yapmayın . Her şey hormonları etkilebilir . Stres bile gecikme yasatabilir yani . Sakin olun o yüzden. Bende bu hafta taktıracağım spiral .