Kızlar 9. Ay kontrolünde doktor tahlil istemişti, kan vermeye gittik ama damarları ince kan gelmiyor vs vs diyerek 3 kez deneyip kan alamadılar kızım o kadar perişan oldu ki dayanamayıp bıraktırdım ve eve döndüm, kızım şuan 10 buçuk aylık yemek yemesi kilosu boyu çok şükür çok iyi yanı gayet sağlıklı görünüyor ama bir yanımda sonuçlarını görmek istiyor önemli sonuçta, ama götürmeye korkuyorum yine aynı şeyler olacak diye aşı olurken bile yaninda duramıyorum baygınlık geçirecek gibi oluyorum eşim yanında duruyor çok korktum bu yüzden, takviyeleri de düzenli kullanıyoruz B12 dvit demir vs napmalıyım sizce özele götürsem farklı olur mu