sedefff2023 Kızlar herkes iyi günler benim bebeğim iki aylık emziriyorum bana lazerdeki Kadın 6 aydan sonra devam edelim demişti ama ben artık sürekli ağda yapamıyorum vaktim olmuyor bu aylarda emzirirken giden varmı
Zehranur12 sedefff2023 şuan kışa girdik malesef bebeğimi bırakacak kimsem yok ilkbaharda bende başlayacam kZım 8 9 aylık olacak zor oluyor çunku artık ağda
Diverso sedefff2023 benim kızım da 8 aylık, emzirme dönemi bitene kadar yapılmaması gerekiyor diye biliyorum. Net bilgisi olan yazabilir mi?
alparslan1_ sedefff2023 normalde güzellik merkezleri 6. Aydan önce kabul etmiyor emzirirken sorun olmasın diye ama ben doğumdan sonra araştırma hastanesinde uzman bir doktora sordum epilasyon zararlı mı diye hayır yapabilirsin dedi. Benimki sezeryan olmasına rağmen dikişlerine de lazer ışığı değse bişey olmaz dedi. Ben kendi evimdeki cihazı kullanıyorum o yüzden.
Rukenayaz35 Bebeğim 17 aylık 7 8 aydır gidiyorum sadece koltukaltını yapmıyoruz süt bezler ordan geçiyor diye diğer bölgeleri yapıyor emzirme bitince de koltukları yapılacak hiç bir sorun olmuyor