Bebeğim 50 günlükken çektirdiğim ultrason da sağ normal 65 sol 59 çıktı alfa açısı 2 haftadır frejka yastığı kullanıyorum doktor 1 ay sonra gel dedi ama eşimin işe gündüze geçtiği haftaya denk geliyor 1 hafta sonra götürücez 3 hafta sonra götürmüş oluyoruz sizce gittiğimizde yine de bir ilerleme olmuştur demi aklım sürekli onda içim rahatlasın bişey densin istiyorum 2 hafta daha beklemek yoruyor beni beynimi bedenimi.