QueenMommm Eğer Çocuğunuzun bu yaşına gelene kadarki ilk öksürüklü tıkanmalı hastalığını yaşıyorsanız, evet bu ilaç gereksiz ve fazla olmuş.
Ama dönemsel olarak balgam ile dolup öksüren bir çocuk ise tek seferlik kullanımda faydasını görürsünüz.
Aslında bunun mukayesesini sadece uzman bir doktor yapar. Buradaki anneler, biz, tam anlamıyla bir kanıya varamayabiliriz. Ama kesinkez doktoru dinlemek de bu durumda doğru olmayabilit. O nedenle ikinci bir doktor fikri alın derim.
Basit bir viral enfeksiyon yaşıyorsa, daha çok tercih edilen ilaçlar reçete edilebilir elbet.
Küçük bir not olarak, üstte bir annenin belirttiği de doğrudur, bazen alerjik, astım ilaçları, alerjiden kaynaklanmayan hastalıklarda da kullanılıyor ama elbet ilk tercih olmamalı, başka bir tedavi yolu varsa.