Merhaba güzel anneler inşallah benim yaşadığımı yaşayan yoktur diyecem ama eminim çoğumuz aynı dertten muzdaripizdir. 1 aylık oğlum uyku nedir bilmiyor hayret ediyorum bazen bu kadar küçük bir bebek nasıl bu kadar saat uyanık kalıyor diye. Uyumasa razıyım balla olsun bende onunla uyanık kalırım ama yok 5 dakika dursa geri kalan tüm zamanlarda huzursuzluk çığlık çığlığa ağlamaları bitmiyor 🥺perişan haldeyim ne kuçakta ne ayakta ne yatakta ne beşikte durmuyor saatlerce ağlayıp artık bitkin düşüyor o ağladıkça bende ağlıyorum artık çok çaresiz hissediyorum kendimi😞 doktora götürdüm gazı var dedi sadece. Gün içinde 7 8 kere değiştirirsem bunun 5’inde genelde kakasını yapıyor oluyor. Metsil damla zinco kullandım kar etmedi teyzene kimyon anason çayları kar etmedi. Biogaia damla kullanıyorum şuan hala aynı.duş aldırıyorum sürekli karnınA bebek yapı ile mesaj yapıyorum egzersiz yapıyorum onunla her altını açtığımda. Emzirdikten sonra muhakkak uykuda bile olsa saatlerce uyanmasını göze alıp gene gazını çıkarıyorum ama en uzun uykusu yarım saat ee ben daha ne yapayım. Darmadağın oldum 😢