sdakbyk Ayfa1608 teşekkür ederim benim de büyük var Her sabah çocuklara sıkmak için küçük pratik bir şey düşünüyorum
Ayfa1608 sdakbyk rica ederim. Benim bebeğim 8+4 elma falan sıkayım diye düşünüyorum ama çok üşeniyorum bununla😅