edefneee Kızlar selam kızım 3 aylık sabah menenjit aşısı olduk nasıl yan etkisi var yaptıran varsa bilgi verebilir mi ateş olur dediler yaptıran var mı
duygualp edefneee bizimkinde ateş olmadı ama genelde oluyormuş; çok huzursuz olursa ve bacak acıyor diye yarım ölçek calpol verdim akşamına
hndathn edefneee nimenrix hicbirsey yapmadı bexsero ilk doz birşey yapmadı 2.doz ateş ve kusma yaptı ilaçlar etki etmediği için 5 6 saat hastanede tutulup serum aldı hem ateş hem kusma için.1 2 gün içinde birşeyi kalmadı
elifminamom edefneee daha yaptırmadım ama Dr ateş çıkmasını beklemeden calpol verin ateş zaten çıkacak dedi
EsrraZ hndathn ayy canım ne diyosun bak gözüm çok korktu şimdi geçmiş olsun inşallah 3.doz da sorun yaşamazsınız bende bir dahakı ay başında ilk dozu alacağız ama çok endişeliyim böyle yazıları gördükçe
edefneee Eve geldik biraz uyudu uyandı aman yarabbi ağlama krizine girdi ateşine baktım yoktu ama bacağı acıyor belli kaldırmaya hali yok bende calpol verdim artık şimdi tekrar uyuttum emzirip inşallah uyandığında ağrısı hafiflemiş olur 😔
edefneee elifminamom ben verilmemesi taraftarıydım aslında çünkü aşının etkisini azaltıyormuş fakat o kadar çok ağladı ki dayanamadım verdim
elifminamom edefneee Allah Allah bilmiyordum bana demedi hiç öyle bişey nasıl etkisini azaltıyormuş ki ver dedi rotavirüs aşısı oldu iki gün kendine gelemedi ateşi çok yükselmedi 38i geçmedi ama çok halsizdi 37.7 olunca calpol verdim dayanamadım gözü açıldı çocuğun
edefneee elifminamom kıyamam aslında çoğu doktor söylüyor calpol vermeyin diye herkes Farklı söylüyor