15 aylık ve 3 buçuk yaşında iki kızım var severek kahvaltı yapıyorlar ama yanına içecek bişey bulamıyorum taze sıkılmış meyve suyu (portakal elma havuç vs) veya su veriyorum genelde. Ihlamuru denedim pek sevmediler, başka alternatif siz neler veriyorsunuz