Kızlar 4.5 aylıgız atak haftasının bitmesine 1gün var. Gerçekten bitiyor mu. 1.5 2 aydır kabus gibi ne gecem var ne gündüzüm. düzelmicek hep böyle devam edicek kaygısı var. Atak haftası artı bıde inanılmaz huysuZ. Atak bitince düzelen var mı. Morale ihtıyacım var. Beden olarak çok yorgunum