Giizeemmm1 Kızlar 9 ay 20 günlük bebeğim uyuz oldu kwellada kullandım hala kaşınıyor kaç gün aralıkla kullanmam gerek ve daha etkili önerebileceğiniz bir yöntem varmı geçmesi için