Daha önce de kakayla ilgili sorunlarımızı yazmıştım artık çare bulamıyorum. Bebeğim 4 aylık. 4-5 günde bir yapiyordu kakasını. Geçen hafta yine 5. gün oldu yapmadı ve aman Allahım böyle bir kriz yok ağlama kendini kasma 3 saate yakın durmadan ağladı ne memede ne baska biseyde asla sakinlesmedi ilk defa fitil verdim. Uyuya kaldı ve fitile rağmen yine yapmadı ve bütün bir sekilde geri çıkarttı fitili. Çocuk gastroenterelojiye götürdüm hemen. Kaka yaptı hemen laboratuvara verdik. Popoda az bi çatlak da varmış kremle tedavi etmeye başladık. Kaka ph’ı düşük çıktı. Anne sütündeki laktozu sindiremiyor olabilir dendi. Relactaz kullanmaya başladık. Çocuk ama ıkınıyo sıkılıyo. Mama verin dediler gittim aldım 1 kutu mama fakat bebeğim biberonu istemiyor üç farklı marka biberon aldım öğürüyor mamanın tadını beğenmemiş olabilir başka marka alın dediler. Ilık oturma banyoları sonrası zeytinyağlı göbek masajları yaptım. Bugün yine tam 6 gün oldu ve bebeğim ıkınarak ağlıyor. Doktora yazdım gliserin fitil verelim dedi. Bu hep böyle devam etmez ki her yapamadığında fitil vermek. Kafayı yicem arkadaslar. Eşim sürekli 2 çocuk diyen bir adamdı. Dün akşam oğlumuza galiba tek çocuk olarak saltanatını sürdüreceksin dedi o derece adam bile ağlama krizlerine şok. Yapmadığım şey kalmadı biraz uzun oldu ama okursanız sevinirim.