Kızlar lütfen yardım edin. Bebeğim şuan 10 aylık ben 1 yaşına geldiğinde işe başlamış olacağım. İşim 3 gün ofis 2 gün homeoffice olarak ilerliyor. Bakıcı bir abla tuttuk 1,5 ay önceden sırf alışsın benim gözetimimde bakılsın diye.Kendisi çok iyi inşallah gözüm arkada kalmayacak. Fakat bebeğim aşırı memeye düşkün. Bu yüzden ek gıda sürecimizde cok zor geçiyor. Yediği şeyler gıdım gıdım onu doyurmuyor. Biberona hiç alışmadı biberon almiykr sütümü sağıyorum, mamalar yapıyorum iki çekiyor bırakıyor. Ne yapmalıyım bana bi öneride bulunun nolur. Nasıl alıştıracağım. Normalde sakin bir bebek ama karnı aç olunca doğal olarak cok huysuzlanıyor. Hemde ben işteyken aç kalacak düşüncesi ççok üzüyor beni hemde aç olduğu için hep ağlayacak uyumayacak düşüncesi. Önerilerinizi bekliyorum😢