els34 bizim doktorumuz da değerleri çok iyi dedi bıraktırdı aynı sizinki gibi ama kullananlar var anlamadım 18. Ayda gittiğimizde tekrar soracağım devam sütü de içiyor aslında orda da d vitamini var o açıdan içim az da olsa rahat ama süt içmeseydi aklım kalırdı
Gizmokzilla 1 yaşında kaç çıkmıştı değeri?
Doktor bize kestirdi değerleri iyi diye Demir vs hepsini kestik
cannog 1 yaşında kaç çıktı değeri doktorlarda yönlendiriyor aslında bazıları devam ettiriyor bazıları bıraktırıyor biz 1 yaşında bıraktık mesela ama şu an kaç bilmiyorum siz aralıksız 3 yaşına kadar hep kullandınız mı kan tahlili yapılmadan ?