Ben 4. Aydan beri hep hamağında hafif sallayarak uyuttum 17 aylık olduk hala öyle sallıyorum salıncağa binmeyi çok seviyor hamakta da öyle salınacak gibi sallanıp uyuyor
Kucağımda vs hiç uyutmadım zaten ağırlaştı artık ayakta ya da kucakta sallayamam