_burcu_ Tecrübeli anneler emzirirken bebeğin genzine süt gidiyo ve nefessiz kalıyo gibi oluyo. Hemen ters çevirip sırtına vuruyorum ve dik tutuyorum. Doğru mu yapıyorum acaba. Tabi o arada elim ayağıma dolanıyo. Bilgisi olanlar yardım etsin lütfen
Vikiviki Bildiğim kadarıyla doğru yapıyorsun emzirirken göğsünün ucunu iki parmağını makas yapıp tut daha az karşılaşırsın genze süt kaçması olayıyla