beyzasargn Arkadaşlar bebeğim 38 günlük son 10 gündür 4 hünde bir büyük tuvaletini yapmaya başladı ama hiç ağlamıyorda kabız olduğunu düşünmüyorum çünkü kakası normal.Sizce normal mi başına gelen var mı?
Esmaoren61 beyzasargn anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal diyor doktorlar benim bebeğimin de olurdu öyle,eger huzursuzluğu da yoksa sıkıntı yoktur
iki_prens_annesi_ beyzasargn 1 çay kaşığından güç bir şey olmaz doktorunuza danışabilirsiniz veya sağlık ocağındaki ebelere