Nisa_Nurum gazı olabilir. Kırkımız çıktığı gün gaz başlamıştı. Kolik. 20 gün sürdü. Ama gaz neredeyse 4. ayda bitti. Ergonomik Kanguru ya da sling alıp taşıyın. İnanın sıcaklığınızla kalp atışınızla artık her neyse uyuyorlar. Gaz masajı yapın. Belki uykusunu almadığı için huysuzdur. Dışarda bebek arabasına koyun gezin. Onda da sakinleşiyorlar. Belki kakasını yapamadı. Bilemedim belki pişik oldu. Siz daha iyi bilirsiniz ;) zıbının içine saçımız girse huysuzlanıyorlar :)