4bucuk aylık bebegim var. 3bucuk aylıktan beri uykuları çok kötü. 1-1.5-2 saatte bir uyanıyor. Her uyandıgında kaka yapmak ister gibi ıkınma hareketleri yapıyor ve gece uyanıp en az 2 kere kaka yapıyor bazen 3. Bu ne zaman düzene girecek :( sürekli kaka için uyanıyor çocuk. Baştan atak diye düşündüm ama her uyandığında ya bir sürü gaz çıkartıyor ya da kaka yapıyor bence atakla alakası yok ve zaten 1 ay oldu bitmeliydi ataksa da😩