nihalhamza üzme kendini lütfen panik halinde insan ne yapacağını şaşırıyor ben mesela çok panik biriyim başıma gelse o an şaşar kalırım evet tabiki hemen hastaneye götürmek gerekiyor ama işte bazen de olabiliyor. Geçmiş olsun çocuğunuzun biseyi olmamasına sevindim , ama yüksekten düşme, ilaç temizlik malzemeleri yutma vs durumlarda bekletmeden götürmek gerekiyor, özellikle le kimyasal şeyler Allah korusun yuttuğu taktirde mide veya yemek borusuna ciddi zararlar verebilir. O yüzden vakit kaybetmemek doğrusu. Benim de 21 aylik oğlum 3 gün önce bulaşık deterjanını alıp beşikte yatan 4 aylık oğlumun gözüne sıkmış koştum elinde görünce ama yetişemedim anlık olabilen şeyler . Hemen hastaneye götürdük gözünde hasar var mı diye . Eşim olmasa yine elim ayağıma dolanır napacamı bilemezdim belki . O götürdü hemen çocuğu kapıp. Kimseyi umursamayin, ben gayet iyi anlıyorum sizin durumunuzu . Her insanın olaylara verdiği tepki aynı olmak zorunda değil. Keşke soğuk kanlı olabilseydim diyorum mesela kendime , ama konu çocuk olunca beynim duruyor resmen