ahsennr Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık şırıngayla suyla ve serumla temizlesek de aspiratörle de temizlesek hep bi hırıltı tıkanıklık gibi ses var bilgisi olan var mı doktora gidiyorum aynı bizim gibi temizletiyor
birprensesanesi ahsennr benim kızımda 27 günlük canım burnunda hırıltı var ne yapsam geçmedi hangi bölüme gitmem gerek bana da söylersen sevinirim dün geceden beri uyku uymadık çok hırıldıyor😔
3prenses1prens ahsennr benim bebekte de aynı sorun var dogdugundandir hep bir hırıltı çocuk doktoruna götürdük büyüdükçe o geçecek dedi 11 aylık olduk hala da var bizimki alerjikmis alerjimiz de olduğu icin
mahfat ahsennr canım aynı şeyleri bende yaptım baktım olmadı baana dediler kendi sütünü damlat ben öyle yaptım hemen iyileşti gün boyu burnu acikti
zeynep51 ahsennr o hırıltı 9 aylıkken geçti kızımda her gün burun açtım defalarca ev eczaneye dönmüştü
mahfat birprensesanesi canım benim bebeğimde oyleyldi iki aylıkken ayybu şekilde bende şırınga faln kullandım doktor yaptı hata olmadı sonra bana dediler kendi sütünden köy bebeğim hemen cıcik iyileşti kendi sütünü damlat burnuna
ahsennr birprensesanesi geçmiş olsun size de kulak burun boğaza götürebilirsiniz burada olmadığı için götüremedim 3 aylık kontrolünde soracağım tekrardan doktora
ahsennr mahfat geçenlerde büyüklerimizde biri de dedi ama eski yöntemdir dedim yapmadım açıkçası bi deneyeyim bende canım eskiler biliyor demek ki 😅
mahfat ahsennr walla ben denedim ya çünkü başka yöntemler işe yaramadı gün boyu burnu akmiyordu en son iyileşti çok şükür
3prenses1prens zeynep51 ne kullanıyordunuz nasıl açıyordunuz burnunu bizimkide geçmek bilmeyen hırıltı var
ahsennr zeynep51 bizde genelde hep açıyoruz burnunu fizyolojik ve kaynatılmış suyla inşAllah bebeğimin de geçer
zeynep51 3prenses1prens serum suyu enjektörle açıyordum kendiliğinden geçti doktorlar 9 ayı bulur burun kanalları dar dediler ondan oluyormuş hırıltı
seher_coban 3prenses1prens peki burnu doluyormu bende de var hırıltı sürekli temizliyorum temizledikçe çıkıyor
Ezzzzi ahsennr hırıltıya malesef iyi gelen şey buhar , her doktor vermiyor , doktor değiştirerek de deneyin
3prenses1prens seher_coban bizim burnu dolmasa da yine hırıltı var özellikle biberon çekerken hırıltı oluyor