Merhaba, 20 aylık bir kızım var ve emerek uyuyan bir bebek Nisan ayında 2 yaşına girecek artik kızımı yavaş yavaş sütten kesmek istiyorum ama nasıl bilmiyorum sadece uyuyacagi zaman emiyor ve uykudan uyandigi zamanlarda emiyor tekrar uyuyor bunun sayisi degisiyor 1,2,3,4.. Geriye kalan zamanlarındaysa yemek, meyve vs yiyor. Benimle tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Buna gerçekten çok ihtiyacım var çünkü bebeğim inatçı ve çabuk sinirlenen bir bebek. Birkac kez ayagimda sallama yöntemini denedim tepinerek agladi onu en az etkileyecek şekilde nasil başarabilirim bunu? @adm sabitler misiniz belki benim gibi tavsiyelere ihtiyacı olan anneler olabilir.